Shopping cart

No Widget Added

Please add some widget in Offcanvs Sidebar

TnewsTnews
Вести

Ускоро јединствени кол центар ЕПС-а за купце

44

Сви купци “Електропривреде Србије” на гарантованом снабдевању ускоро ће моћи да добију информације и упуте приговоре преко јединственог кол центра, чији почетак рада се припрема, најавио је вршилац дужности директора ЈП ЕПС Милорад Грчић.

“Циљ нам је да купцима покажемо да бринемо о њима и да у директном контакту сазнамо шта може да се поправи да би читав систем боље функционисао. Веома нам је важно да кол центар буде успешан јер ће се то врло брзо видети и у пословним резултатима највеће компаније у Србији. Мере успеха биће и смањење броја позива са приговорима”, рекао је Грчић у разговору са будућим оператерима кол центра. Оператери су у кол центар распоређени из других делова ЕПС-а и тренутно се обучавају за почетак рада на новој дужности.

Грчић је рекао да ЕПС жели да пружи још бољу услугу и истакао да је највећи број купаца одговоран и редовно измирује обавезе што се види и у повећању процента наплате на око 98 одсто.

“Имаћемо један број за целу Србију. Сваки захтев одмах ће бити евидентиран на јединственом порталу и одмах распоређен на решавање, било да се ради о питању из Бабушнице или Бачке Паланке. Желимо да се захтев брзо обради, реши и да купци у што краћем року добију обавештење о исходу”, рекао је Грчић.

Да би се то осигурало подршка раду кол центра биће и око 500 запослених у систему ЕПС-а у свим деловима Србије, који се већ баве решавањем захтева корисника. Добрим радом кол центра штеди се и време ЕПС-ових купаца јер се смањује потреба да лично долазе на шалтере.
Планирано је да кол центар буде грађанима на располагању сваког радног дана од 7.00 до 19.00 часова и суботом од 7.00 до 15.00 часова.  Позив ће бити бесплатан за око 3,5 милиона ЕПС-ових корисника из свих делова Србије.
Број телефона биће објављен накнадно, када кол центар почне да ради.  За кол центар је набављена најмодернија опрема и опремљене су просторије у којима ће радити оператери. У току је и припрема за надоградњу кол центра новим услугама. План је да се кроз јединствен портал уведу дигитални сервиси и да се покрене мобилна апликација за кориснике. Читав овај сервис, корисничке услуге издиже на виши ниво, ефикаснији и технолошки напреднији, саопштио је ЕПС.

ТопПрес/ Извор: Танјуг

Повезане ознаке:

Коментари су затворене

Читајте још

We use cookies to give you the best online experience. By agreeing you accept the use of cookies in accordance with our cookie policy.

Close Popup