Shopping cart

No Widget Added

Please add some widget in Offcanvs Sidebar

TnewsTnews
  • Почетна
  • Вести
  • Субвенције за богатију туристичку понуду: За инфраструктуру и промоцију 875 милиона динара
Вести

Субвенције за богатију туристичку понуду: За инфраструктуру и промоцију 875 милиона динара

29

Србија има све више страних гостију који чине половину укупног броја туриста и на међународном тржишту изградила је добру позицију, а у Министарству трговине, туризма и телекоминикација очекују још боље резултате и зато помажу унапређење туристичке инфраструктуре и промоцију туризма.

Средином јануара расписана су два конкурса за субвенције, од којих се један односи на развој туристичке инфраструктуре и додатних садржаја попут паркова, стаза и фонтана у туристичким дестинацијама у земљи, за шта је у буџету за 2020. години предвиђено 750 милиона динара.

“Друга врста конкурса је везана за промоцију, унапређење рецептивне понуде, едукације и тренинге у туризму, и ту је расположивих 125 милиона динара”, каже за Тањуг државни секретар у Министарству трговине, туризма и телекомуникација Мирослав Кнежевић.

Објаснио је да је на конкурсу везаном за промоцију туризма од 125 милиона динара – 60 милиона динара намењено за непрофитне невладине организације, односно удружења, а преосталих 65 милиона динара за локалне самоуправе и туристичке организације или она предузећа која су основали држава или локалне самоуправе, а у чијој надлежности је развој туризма.Сви услови конкурса су на сајту Министарства, а Кнежевић каже да ће конкурс за развој туристичке инфраструктуре бити отворен до 30. јуна, а конкурс за пројекте везане за промоцију туризма до 31. марта.

Кнежевић је рекао да су прошле године субвенције биле исте као и ове године, а да је захваљући подстицајима у 2019. завршена прва фаза стазе Нови Сад – Бегеч и други пројекти које је финанисирало Министарство, као што је Омладинско културни центар на Златибору, унапређење рекреативних садржаја на Копаонику и изградња гараже на тој планини, изградња летње позорнице у Сокобањи, уређење Чајкиног брда и променаде у Врњачкој Бањи.

Сви ти садржаји, каже Кнежевић, и бројни други помажу дестинацијама у земљи да обогате туристичку понуду.

У циљу развоја туризма, Кнежевић је рекао да је Министарство подржало велики број манифестација које привлаче велики број и домаћих и страних туриста, као што су Егзит, Бирфест, Нишвил, Џастаут фестивал у Деспотовцу, сајмови шљива, како би се помогло локалним самоуправама и туристичким дестинацијама да те садржаје што боље осмисле и представе.

Законом је, наводи, предвиђено да локалне самоуправе израде програме развоја туризма који би требало да садрже и планиране инвестиције и пројекте у будућности на основу којих могу аплицирати код Министарства.

“Идеја јесте да држава заиста помогне развој туристичке инфраструктуре, а да са друге стране, приватни сектор и привреда то препознају и улажу у изградњу, пре свега смештајних капацитета и осталих комерцијалних садржаја”, напомиње Кнежевић.

ТопПрес/ Извор: Танјуг

Коментари су затворене

Читајте још

We use cookies to give you the best online experience. By agreeing you accept the use of cookies in accordance with our cookie policy.

Close Popup