Shopping cart

No Widget Added

Please add some widget in Offcanvs Sidebar

TnewsTnews
Вести

У програм Школе за 21. век укључено 1100 школа у Србији

34

Међународни дан образовања обележава се данас пету годину за редом, а Британски савет наводи да је од почетка имплементације програма “Школе за 21. век” у Србији укључено више од 1100 основних школа и основано преко 1800 секција за програмирање.

Савет у саопштењу наводи да је програм покренуо у циљу побољшања писмености и припреме ђака за занимања будућности и да је у питању један од највећих образовних програма на простору Западног Балкана.

Током три године овог регионалног програма, милион ученика узраста од 10 до 15 година широм Западног Балкана усвојило је и унапредило вештине критичког мишљења, решавања проблема и програмирања, у чему им је помогло око 17.000 обучених наставника и директора, наводи се у саопштењу Британског савета.

Школе за 21. век је трогодишњи образовни програм вредан 10 милиона фунти који је осмислила и спроводи Британски савет на територији Западног Балкана, а финансира Влада Уједињеног Краљевства.

Обуку из области развоја вештина критичког мишљења, решавања проблема и програмирања код ученика у нашој земљи је до сада успешно завршило 4400 наставника, док тренутно онлајн обуку похађа више од 1100 наставника.

Наведено је да је у циљу омогућавања ђацима да овладају вештинама које ће им обезбедити боље шансе за лични напредак, будуће запослење и бољу будућност, школама на територији Западног Балкана донирано 93,166 микробит уређаја за примену нових вештина и техника у настави.

Како се стечене вештине и знања, али и донирани уређаји могу примењивати у оквиру било ког наставног предмета, а не само на часовима информатике, покренута су и такмичења у програмирању уз помоћ микробит уређаја.

Позитивни утицаји пројекта “Школе за 21. век” огледају се, поред усвајања и унапређења конкретних вештина неопходних за будуће каријере, и у бројним креативним и иновативним пројектима које су ђаци у оквиру ових такмичења осмишљавали.

Са циљем да реше неке од изазова из свог непосредног окружења, основци су креирали најразличитије пројекте – за решавање негативних утицаја климатских промена, обезбеђивање дугорочне одрживости, за помоћ ученицима са посебним образовним потребама, подизању свести о аутизму у целој заједници.

Такође, ученици су радили и на праћењу услова за одржавање наставе услед пандемије и повећању производње електричне енергије на еколошки прихватљив начин.

Овакви програми, који се баве унапређењем општег образовања и развијањем новог сета вештина коришћењем дигиталних алата за учење, кључни су за развој сваког детета као личности, али и грађана, наведено је у саопштењу.

ТопПрес/ Извор: Танјуг

Повезане ознаке:

Коментари су затворене

Читајте још

We use cookies to give you the best online experience. By agreeing you accept the use of cookies in accordance with our cookie policy.

Close Popup