Извршни директор компаније ФЦА, Серђо Маркионе најавио је да ће сутра саопштити нови петогодишњи план седмог по величини произвођача возила на свету, пишу „Вечерње новости“. Због тога су очи свих 235.915 радника Фиата, наравно и око 2.000 запослених у крагујевачкој фабрици, упрте у Маркионеа.
Председник Самосталног синдиката “ФЦА Србија”, Зоран Марковић каже за “Вечерње новости” да уговор Србије и ФЦА важи – не до краја ове године, како се то често наводи у јавности, већ до 2023.
„До 19. октобра ове године важи споразум о субвенцијама и другим погодностима које Србија даје, а до 2023. према уговору, Србија може да понуди Фиату свој део акција – један део акција или свих 33 одсто“, рекао је Марковић.
Велики број европских медија спекулише да ће Маркионе објавити да се из Италије сели у Пољску производња „јефтиних аутомобила“, мисли се на „Панду“, а да ће се у тим фабрикама, пре свега оној у Напуљу, правити модели „Јеепа“ и „Алфа ромеа“, преноси Блиц.
Према истим изворима, ФЦА група ће под бредном „Фиата“ убудуће прозиодити само моделе породице „500“ и „Панда“ што би значило да ће Фиат 500 Л, који је и даље најпродаванији у свом сегметну у Европи наставити да силази са линија крагујевачке фабрике. Има и медија који увеликио пишу да ће се у Крагујевцу правити нека везрија модела базираног на платформи „Фиата Арго“, који се производи у Бразилу и који би био пласиран под именом „Фиат Примо“.
Инче, производња “Фиата 500 Л” у крагујевачкој фабрици се тренутно одвија по плану. Радници ће како је то уобичајено, у свим фабрикама ове компаније у свету, на тронедељни колективни годишњи одмор кренути 1. августа.
ТопПрес/ Извор: Вечерње новости, Блиц, ИнфоКГ