Фото: РИНА

Ова година би, према оцени министра туризма Хусеина Мемића могла бити најуспешнија туристичка година у Србији и када је реч о броју долазака туриста и броју ноћења која су они остварили, као и по девизном приливу од туризма.

Мемић је у разговору са новинарима на додели награде „Туристички Цвет 2022, најавио да ће и следеће године бити дељени туристички ваучери за одмор у Србији и навео да је за ову сврху издвојено 500 милиона динара за 100.000 посетилаца.

„У буџету за следећу годину је за туристичку инфраструктуру издвојено 822 милиона динара, на чему сам захвалан Влади Србије и Министарству финансија“, рекао је он и навео да ће бити подржана два важна пројекта а то су изградња туристичке марине на Сребрном језеру и спа-центра на Палићу, за шта је недавно потписан уговор вредан 480 милиона динара.

Према његовим речима, велелепни спа-центар ће бити највећи центар ове врсте од Београда до Сегедина а ово улагање ће бити највеће улагање у војвођанску туристичку инфраструктуру у последњих 30 година.

Најавио је да ће следеће године фокус бити на кинеском тржишту и изнео уверење да када је о Кини реч, можемо да поновимо 2019. када су кинески туристи били први по броју долазака у Србију.

Врњачка бања обара рекорде у броју ноћења, у плану гондола с породицом Ђоковић

Председник општине Врњачка бања Бобан Ђуровић очекује да ће ове године то туристичко место имати 1,4 милиона ноћења и најављује да ће следеће године кренути са породицом Ђоковић у изградњу гондоле до највишег врха Гоча.

На синоћном представљању издања магазина Балкан Травел у Београду он је истакао да је Бања регионални центар туризма, што доказују велике инвестиције и велики број ноћења.

Ђуровић је рекао да је у последњих 4-5 година уложено више од 200 милиона евра приватних инвестиција у Врњачку Бању, а захвалио се и држави за подршку у развоју.

За 2023. годину као кључну инвестицију издвојио је изградњу гондоле која ће повезивати центар Врњачке Бање с највишим врхом планине Гоч.

Додао је да ће то бити инвестиција у партнерству са породицом Ђоковић и са већ познатим истоименим брендом Ђоковић, и оценио да је то регионални пројекат и круна свих улагања.

Он очекује да ће следеће године Бања постати један од лидера туризма на Балкану.

Најавио је да ће бити инвестирано у нови тунел који се гради испод Црквеног брда, као и мултимедијални простор који ће одсликавати историјат Врњачке Бање, док ће у партнерству са компанијом Зептер добити хелиодром на врху њиховог хотела у Бањи који се неће користити само за потребе тог објекта.

Ђуровић је истакао је и да ће у 2023. години бити настављена изградња затвореног аква парка.

ТопПрес/ Извор: Танјуг