Shopping cart

No Widget Added

Please add some widget in Offcanvs Sidebar

TnewsTnews
  • Почетна
  • Вести
  • Објављени водичи за извоз воћа и поврћа у САД, нордијске земље и на Блиски исток
Вести

Објављени водичи за извоз воћа и поврћа у САД, нордијске земље и на Блиски исток

31

Развојна агенција Србије објавила је три водича за извоз воћа и повраћа на тржишта САД, Блиског истока и нордијског региона, а организована је и серија бесплатних вебинара за произвођаче и извознике свежег, смрзнутог и прерађеног воћа и поврћа из Србије и региона.

Бесплатни вебинари су оргнизовани у оквиру пројекта “Подршка диверсификацији извоза пољопривредног и прехрамбеног сектора Западног Балкана и Источне Европе”, који реализују Организација за храну и пољопривреду Уједињених нација (ФАО) и Европска банка за обнову и развој (ЕБРД).

У циљу јачања конкурентности нашег пољопривредног и прехамбеног сектора објављена су, ради додатног информисања и едукације наших произвођача и извозника, три детаљна електронска водича за извоз воћа и поврћа на веб сајту Развојне агенције Србије.

То су водич за извоз свежег, смрзнутог и прерађеног воћа и поврћа на тржиште Сједињених Америчких Држава – http://ras.gov.rs/vodic-za-izvoz-voca-i-povrca-u-sad , затим Водич за извоз свежег воћа и поврћа на тржиште Блиског истока (Уједињени Арапски Емирати и Саудијска Арабија) – http://ras.gov.rs/vodic-za-izvoz-voca-i-povrca-na-trziste-bliski-istok и Водич за извоз свежег, смрзнутог и прерађеног воћа и поврћа на тржиште Нордијског региона (Шведска, Норвешка, Финска и Данска) – http://ras.gov.rs/vodic-za-izvoz-voca-i-povrca-na-trziste-nordijskog-regiona.

Како је саопштио ФАО, сваки водич садржи детаљну анализу тржишта, са специфичним трендовима у погледу тражње за воћем и поврћем, и описом очекивања и понашања потрошача на том тржишту, значајним за адекватан дизајн паковања, креирање маркетиншких кампања и пласман понуде.

У водичима је приказана регулатива, као и процедуре за увоз воћа и поврћа на свако тржиште уз спецификацију расположивих дистрибутивних канала (увозници/дистрибутери, малопродаја, HoReCa, онлајн продаја) и значајних сајмова, конференција и публикација, наводи се у саопштењу.

Када је реч о одабраним тржиштима, наглашено је да имају велики потенцијал за увоз воћа и поврћа, али су истовремено изузетно захтевна, због чега је неопходно да компаније буду добро припремљене и спремне да испоруче производе високог квалитета, испуњавајући неопходне стандарде за пласман производа у малопродајне ланце који су специфични за сваку земљу.

Такође, праћење трендова на тржишту, постојање функционалне, модерне и атрактивне амбалаже производа, познавање процедура за улазак у канале дистрибуције и начина преговарања главни су предуслови које компаније морају да испуне приликом пласмана, наводи се у саопштењу.

ТопПрес/  Извор: Танјуг

Коментари су затворене

Читајте још

We use cookies to give you the best online experience. By agreeing you accept the use of cookies in accordance with our cookie policy.

Close Popup