Shopping cart

No Widget Added

Please add some widget in Offcanvs Sidebar

TnewsTnews
  • Почетна
  • Вести
  • Покренута иницијатива за брендирање миоковачке кајсије
Вести

Покренута иницијатива за брендирање миоковачке кајсије

11

Чачак – У селима на територији града Чачка кајсија се гаји на преко 200 хектара, чиме је овај град заузима друго место у Србији по производњи овог воћа.
Како би се кајсији са тог поднебља и њеним производима додала додатна вредност, покренута је иницијатива за заштиту географског порекла и брендирање чачанске кајсије, каже Горана Танасковић из Привредне коморе Моравичког и Рашког округа.

„Све релевантне институције су се сагласиле да то треба да буде кајсија, воћка препознатљива у читавој Србији, јер је ово подручје на коме се она производи баш специфично, у погледу микроклиме и тла. Овде се производи једна специфична кајсија са укусом и мирисом која је препозната на територији Србије али и шире. Да би боље позиционирали ову кајсију, а она се производи у селима Миоковци, Милићевци, Горња Горевница, Пријевор, Трбушани, Вранићи, та слаткоћа, мирис и укус треба препознати и заштити географским пореклом”, рекла је Танасковић за Глас западне Србије Носилац овог пројекта јесте Удружење „Миоковачка кајсија”, док подржку пружају Институт за воћарство Чачак, чачански Агрономски факултет и Центар за неговање традиције.

„Самим брендирањем и заштитом географског порекла сматрамо да ће кајсија из овог подручја бити боље позиционирана на тржишту, да ће остварити бољу цену и бољу продају. Са јачим маркетингом на коме требамо радити утицаћемо и на то да се засади кајсија повећају и да бенефити од саме производнеје и прераде кајсије буду још већи и да производи нађу своје место и на иностраном тржишту”, каже Танасковиић.

ТопПрес/ Глас западне Србије

Повезане ознаке:

Коментари су затворене

Читајте још

We use cookies to give you the best online experience. By agreeing you accept the use of cookies in accordance with our cookie policy.

Close Popup