Фото: ТопПрес

Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде саопштило је данас да је у претходном периоду примећена повећана фреквенција позива на телефонским линијама њихових контакт центара и да пољопривредници уколико не могу одмах да добију информацију тим путем, имају на располагању и друге канале комуникације.

Поред телефонских линија контакт центра Управе за аграрна плаћања (и еАграра), као и Инфо центра Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде, корисницима је омогућено да неопходне информације добију и путем контакт форме која се налази на званичним веб презентацијама Управе за аграрна плаћања на адреси https://uap.gov.rs/#kontakt и на званичној веб презентацији еАграр-а на адреси https://eagrar.gov.rs.

Додаје се да пољопривредни произвођачи, електронски упит могу послати и на имејл адресе: uap.callcentar@minpolj.gov.rs, uap.kontaktcentar@minpolj.gov.rs и office@minpolj.gov.rs или путем друштвених мрежа (Инстаграм и Фејсбук) Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде и Управе за аграрна плаћања.

„Разумемо важност ваших питања и потребу за информацијама и Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде и Управа за аграрна плаћања настоје да сви упити буду реализовани у најкраћем могућем временском периоду“, наводи се у обавештењу.

ТопПрес/ Извор: Танјуг