У Србији је током 2021. године продато 30.416 нових аутомобила, што је 16 процената више него 2020. Резултати би били бољи да поред пандемије није било проблема са несташицом возила на тржишту у Србији. Када је реч о најпопуларнијим аутомобилима на домаћем тржишту протекле године најтраженији били су „фијат“ и „шкода“.
У протеклој години продато је око 1.200 „мерцедеса“, око 600 „аудија“ и 250 „ленд ровера“, док се за БМВ одлучило око 800 купаца. Што значи да се премијум аутомобили без обзира на ковид и кризу у пословању траже.
„Понуда на тржишту јесу дефинитивно деривати путничких возила са хомологацијом комерцијалних возила и ми смо ове године представили 500Л у крос изведби која је за готово шест месеци продата у 300 примерака“, кажеИгор Шево из ФЦА.
После две године паузе, ове године увозници планирају да се у Београду одржи Сајам аутомобила од 12. до 15. маја. Тема овогодишњег Сајма аутомобила биће презентација еколошких возила, како би се јавности представили брендови који производе електрична возила и хибриде, али и да би будући купци били упућени које све могућности нуде нови трендови ауто-индустрије. Најтраженији нови модел средње класе била је „октавија“.
„За овај модел су посебно коришћени левак за лакше пуњење АдБлуе течности где је сада могуће течност пунити и на камионским терминалима“, истиче Александра Ђокић из „Ауто–Чачка“.
Када је реч о чисто електричним аутомобилима у Србији их је прошле године регистровано педесетак. Већину су купиле велике компаније које се баве еколошким питањима или су служила као тест возила у фирмама које се баве продајом таквих аутомобила.
ТопПрес/ Извор: Танјуг