Крагујевац – После три радна дана, у фабрици „Фијат Крајслер аутомобили Србија“ прекинута је производња до 18. новембра.

То је за Радио телевизију Крагујевац потврдио председник синдиката „Независност“ у компанији, Зоран Станић, и навео да су радници забринути за судбину фабрике, као и да најављено спајање са групом Пежо неће побољшати стандард радника.

Станић је рекао да у овом тренутку запослени све више обољевају од Ковида-19 и да се последњих дана догађало да радници на производној линији морају да преузимају посао одсутног колеге што је све теже физички постићи.

И без пандемије коронавируса, проблем са учесталим прекидима производње био је изражен због умањеног интерсовања купаца на светском тржишту за модел који се девету годину за редом производи у крагујевачкој фабрици, каже Станић и додаје да званичних објашњења од менаџмента зашто се прекида производња никада није било, па су све чешћи, како каже Станић, апели усмерени послодавцу да се радницима обрати и да чују каква је будућност фабрике.

У овој години сакупили су око 50 радних дана, а до краја године надају се да ће радити још десет дана. Нарушена епидемиолошка слика није изостала ни у Фијату.

Иако ће италијански аутомобилски гигант бити спојен са француским, Станић каже да крагујевачка фабрика неће добити додатно убрзање због рада под марком Пежо.

Синдикат „Независност“ нема репрезентативност у компанији, али како наводи његов представник Зоран Станић, у јавности се мало зна о незавидном положају радника који раде у појединим пратећим фабрикама, где су зараде ниже, а сваки прекид производње у Крагујевцу и те раднике шаље кућама.

ТопПрес/ Извор: РТК