Топола – Под слоганом „Save your skin“, прегледи су одржани и у Тополи у којој је 241 пацијент искористио прилику да прегледа своје младеже. Међу њима је детектовано 10 сумњивих младежа, док су дерматолози пацијентима дали препоруке за даље лечење.

La Roche-Posay, познати француски бренд дермокозметичких производа, у сарадњи са Удружењем дерматовенеролога Србије, организовао је бесплатне прегледе младежа на 13 локација широм Србије. У оквиру кампање #SaveYourSkin грађани су имали прилику да се прегледају у Београду, Новом Саду, Кладову, Србобрану, Бору, Тополи, Алексинцу, Бајиној башти, Нишу, Сјеници, Пироту, Врњачкој бањи и Лесковцу, где су дерматовенеролози извршили укупно 4.470 прегледа младежа, док је међу њима откривено 255 сумњивих, каже се у саопштењу за медије.

Ова глобална иницијатива, која се другу годину заредом одржала у Србији, имала је за циљ да едукује јавност о правилној заштити од сунчевих зрака и важности превенције рака коже.

13 локација, 4.470 прегледа, 255 сумњи на рак коже

У Србији, према подацима Института за јавно здравље, открије се око 700 меланома годишње, од тога само 20 одсто у раном стадијуму, због чега је важно развијати свест о неопходности редовних прегледа, али и заштите од УВ зрачења.

Дерматолози упозоравају да се број оболелих од рака коже непрестано повећава. У раним стадијумима, када је меланом локализован и није се проширио на друге делове тела, излечивост може бити висока. Међутим, када се меланом прошири на друге делове тела, прогноза се погоршава, те се проценат успешности лечења смањује. С друге стране, ако се открије у раним фазама, у 99 одсто случајева је излечив.

ДЕЦЕНИЈА ДРУШТВЕНО ОДГОВОРНОГ ПРОЈЕКТА #SaveYourSkin (#СПАСИТЕСВОЈУКОЖУ)

“Од 2014. године, бренд Ла Роцхе-Посаy активно подржава иницијативе за превенцију рака коже, спровевши до сада више од 540.000 бесплатних прегледа младежа у чак 35 земаља. Један од кључних циљева бренда јесте ширење свести о неопходности адекватне заштите од сунца и ране детекције рака коже. Многи људи још увек нису свесни важности континуиране заштите коже од штетних сунчевих зрачења током целе године, као и употребе производа са високим СПФ фактором и ефикасном УВА и УВБ заштитом. Зато смо ове године значајно проширили иницијативу и заједничким снагама са нашим партнером – Удружењем дерматовенеролога Србије, допрели до још већег броја грађана у настојању да смањимо број оболелих од ове опаке болести“, изјавила је др Милица Стефановић, Регионални Медицал Висит Манагер.

Ла Роцхе-Посаy, француски дермокозметички бренд, препоручен од стране 90.000 дерматолога широм света, већ деценијама посвећен је подизању свести о неопходности превенције рака коже. Кроз дугорочне напоре у промени и разумевању навика у вези са заштитом коже од сунца, Ла Роцхе-Посаy има за циљ да смањи алармантну статистику рака коже, истовремено наглашавајући важност бриге о здрављу коже и подстичући редовне дерматолошке прегледе и самопреглед за идентификацију промена на кожи.

Више информација о друштвено одговорном пројекту #SaveYourSkin, о Антхелиос производима за заштиту од сунца и бренду Ла Роцхе-Посаy можете пронаћи на званичном сајту.

ТопПрес