Младеновац – Реконструкција моста у Младеновцу је доказ да за Владу Србије и град Београд не постоје разлике у важности и величини инфраструктурних пројеката, истакли су министар грађевинарства саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић и заменик градоначелника града Београда Горан Весић приликом данашњег пуштања у редован режим саобраћаја мост у Младеновцу.

,,Ово је доказ да не постоје велики и мали пројекти, овај мост дужине 328 метара који је изграђен између два светска рата практично никада није темељно реконструисан од тад. Када смо почели радове на санацији овог моста и уклонили коловоз, видели смо колико је мост пропао, колико је челична конструкција пропала и колико прокишњава’ казао је Момировић. Он је напоменуо да се од старта није разматрало о пресвлачењу асфалта већ искључиво о комплетној реконструкцији.

,,Грађане не интересује да ли нешто ради Република или гради град, општина или месна заједница, већ да се проблеми решавају а ми проблеме можемо да решимо само ако смо заједно и заједнички водимо исту политику, и председник Републике, и Влада и град –општина, јер ако неко води другачију политику проблеми не могу да се решавају“ рекао је Весић. Он је додао да је брза санација моста у Младеновцу показатељ исте политике и доброг економског развоја земље, као и да су Влади Републике Србије и граду Београду подједнако важни сви пројекти.

Председник општине Младеновац Владан Глишић напоменуо је да је завршетком радова на надвожњаку решен значајан проблем за грађане Младеновца и да је у току већи број радова и то од изградње водоводне и канализационе мреже до асфалтирања улица. Он је најавио да Младеновац ускоро улази у инвестицију од 40 милиона евра у оквиру пројекта Чиста Србија, чиме ће општина са селима Јагњилово, Велика Крсна и Велика Иванча добити 60 километара канализационе мреже уз постојења за пречишћавање вода.

Мост преко железничке пруге у Младеновцу састоји се од две прилазне бетонске конструкције дужине 104 метара и 182 метара, и од главне челичне конструкције преко железничке пруге дужине 42 метара. Објекат је пре увођења Извођача у посао био у врло лошем стању, поред видљивог оштећења коловозне плоче уочено је и велико процуривање воде на скоро целој површини моста, као и отпадање појединих делова бетона. На објекту је у оквиру ургентних радова вршена реконструкција прилазних и главне мостовске конструкције преко пруге. На прилазним конструкцијама извршена је израда нових пешачких стаза, ограда, ивичњака, коловоза и хидроизолације коловозне плоче.

ТопПрес/ РИНА