Каже да је извоз смрзнуте органске хране увећан и поред кризне године услед пандемије ковида 19.
Ракетић наводи да да је смрзнуте малине у претходној години извезено 6.614 тоне у вредности од 21.550.409 евра, што је повећање у односу на 2019. годину када је извезено 5.999 тона у вредности од 15.881.822 евра.
Такође, доста је био увећан и извоз смрзнуте купине и то 3.490 тона у вредности од 5.150.660 евра колико је било предходне године, док је у извоз у 2019. години био 1.637 тона у вредности од 2.567.007 евра.
Када је реч о означавању органске хране, скреће пажњу да с, пре свега морају поштовати базни прописи, о декларисању, означавању и рекламирању хране, тако да сви обавезни елементи морају бити на производу.
Додаје је на таквој врсти хране обавезан лого који је прописан, а у истом видном пољу треба да стоји код контролне организације.
Такви производи су видљивији на полицама и потрошаци их лако могу уочити.
Ракетић сматра да се тренд око потражње домаће и увозне органске хране полако мења, те да је све већа потражња за органском храном домаћег порекла.
Такође, по његовим речима главно тржиште органских производа су велике урбане средине.
Коментари су затворене