Током првих шест месеци ове године број долазака туриста у Србију већи је за 65,4 одсто у односу на исти период прошле године, а министарка трговине и туризма Татјана Матић рекла је да је томе допринела и богата фестивалска понуда током лета.

Матић је рекла и да Србија наставља да унапређује свој имиџ и своју туристичку понуду и да томе посебно доприноси развој фестивала и бројних других манифестација у нашој земљи, као и д аје ресорно министарство у овој години подржало 82 манифестације са 77 милиона и 250 хиљада динара, са циљем да Србију учини још атрактивнијом и још пожељнијом туристичком дестинацијом.

„Ово лето је у Србији у знаку фестивала. Само у августу имамо више од 250 разних културних, гастрономских, забавних, дечјих, едукативних, природњачких, спортских и авантуристичких манифестација“, напоменула је Матић, наводи се у саопштењу министарства.

Министарка је посебно истакла Нишвил и Филмске сусрете у Нишу, Лав Фест у Врњачкој Бањи, Сабор трубача у Гучи, Фестивал балона у Крушевцу, Бир фест и Мјузик вик у Београду, Мун фест на Старој планини, Нушићијаду у Ивањици, Зајечарско културно лето, АртЛинк фестивал.

„Такође и манифестације и фестивали као што су Егзит, Сабор трубача у Гучи, Косидба на Рајцу, Дринска регата, Xросс хард ендуро рели, али и Златовање, Фестивал балона у Крушевцу, Зајечарска гитаријада, Маглич фест, Жупска берба, БИТЕФ и многи други догађаји са највећим именима светске сцене који наступају у нашој земљи, чине Србију атрактивном и аутентичном туристичком дестинацијом“, истакла је Матић.

Она је изразила уверење да се до краја ове и током следеће године могу очекивати још бољи резултати захваљујући улагањима у инфраструктуру, додели ваучера за одмор у Србији и континуираном унапређењу квалитета и разноврсности туристичке понуде.

ТопПрес/ Извор: Танјуг