Електропривреда Србије најавила је данас да ће од 2019. године почети да ради нови кориснички центар за потрошаче и да ће почети увођење новог билинг система са још јаснијим рачунима за струју.
Директор за снабдевање електричном енергијом у ЕПС-у Радован Станић, на Сајму заштите животне средине и природних ресурса, рекао је да ЕПС увек у први план ставља потрошача.
„Циљ је још боља и бржа комуникација са потрошачима и њихово боље информисање увођењем нових технологија“, навео је Станић.
ЕПС би наредне године требало и за грађане да уведе доставу рачуна за струју електронским путем, како би што више смањио папирологију.
Како је рекао Станић, ЕПС ће већ од Нове године бити у прилици да омогући нови ниво сервиса и јединствени приступ рекламацијама и жалбама купаца.
„Надам се да ћемо, такође, у следећој години омогућити потрошачима увид у рачун на лакши и поузданији начин, који ће омогућити и електронско плаћање“, навео је он.
ЕПС је већ увео доставу рачуна електронским путем за комерцијалне купце, односно на мејл адресе, а идуће године ће то омогућити и потрошачима на загарантованом снабдевању односно грађанима.
TопПрес/ Извор: Танјуг