За првих недељу дана за пензионерске картице се пријавило 370.000 корисника, изјавио је за Танјуг директор Републичког фонда за пензијско и инвалидско осигурање (ПИО) Реља Огњеновић и навео да су и фирме показале велику заинтересованост да учествују у овој акцији која би требало да побољша квалитет живота наших најстаријих суграђана.

„Последње недеље приоритет наших активности јесте промовисање пензионерских картица, јер нам је изузетно важно да корисници који имају право да се пријаве разумеју у коликој мери им је значајно да поднесу захтев за картицу и да је касније користе. Ова картица ће на директан начин побољшати материјални положај пензионера и допринети бољем квалитету живота, што нам је циљ“, рекао је Огњеновић.

Оценио је да веома велики број пријављених већ у првој недељи показује да су пензионери чули и разумели поруку која им се шаље и да је тиме што је пријава организована на најједноставнији и најбржи начин, електронски, обезбеђено да се пријава уради без чекања у редовима, у највећем броју од куће или подједнако брзо на шалтерима Фонда.

Према његовим речима, поједине локалне самоуправе су се већ организовале да пруже помоћ корисницима у поступку пријаве, отворили су посебне шалтере за пензионере и то не само у општинама, већ и на нивоу месних заједница.

Када је реч о привредним субјектима, који би корисницима пензионерских картица требало да одобре поклоне или попусте, Огњеновић је рекао да они показују изузетну заинтересованост да подрже овај пројекат.

„Јављају се преко апликације на сајту Фонда ПИО, директно филијалама или мени. Са одређеним фирмама и јавним предузећима смо већ потписали споразуме о сарадњи, којима је дефинисан попуст који нуде при плаћању роба, као што су пекаре, апотеке, трговине широке потрошње, медицинске лабораторије и слично или се опредељују за пријем бодова које корисници буду остварили кроз потрошњу што раде спортски центри, музеји, библиотеке и остала јавна предузећа“, рекао је за Танјуг Огњеновић.

Додао је да ће се у наредном периоду већа пажња посветити привредницима и јавним предузећима, али да је првенствени задатак да се корисници тачно информишу, да се са њима директно разговара, чује шта им је потребно, како би до 1. октобра, када почиње пријем картица, била створена што боља мрежа друштвено одговорних привредника и пензионерима омогућене адекватне погодности.

ТопПрес/ Извор: Танјуг