foto-tanjugfoto-tanjug

Ако је ригорозан и детаљан технички преглед нова главобоља за све власнике возила онда је прикупљање и плаћање атеста стара рана која изнова и изнова пече сваког возача преправљеног четвороточкаша. Тако је, пре свега, што тај посао уме папрено да кошта, у зависности од тога шта сте на возилу мењали. Тако ћете, на пример, 3.000 динара платити за уградњу куке, а чак 25.200 за промену волана са десне на леву страну.

Иако Закон о безбедности саобраћаја није дефинисао које се све измене возила третирају као преправке познато је да уградња плинског или ТНГ уређаја, куке за вучу или затамњивање стакла неминовно захтева и атестирање.

Уколико сте, на пример, уградили уређај за ТНГ, куку за вучу и затамнили стакла на возилу, наопходне атесте платићете од 10.400 до 13.800 динара.

Примера ради, испитивање монтаже плинског уређаја кошта од 5.000 до 6.000 динара у зависности од тога у ком се центру врши атестирање док продужење атеста ТНГ-а стаје 5.400 динара.

Најповољнији атест монтаже куке

Најповољнији је атест монтаже куке за вучу који стаје 3.000 динара, док свако ко жели да стави фолије и затамни стакло мора да зна да ће га та “заштита од сунца и очију јавности” коштати 4.800 динара односно упола мање уколико се ради још неко атестирање.

Уколико неко хоће да има више простора у аутомобилу за превожење робе па извади задња седишта треба да припреми тачно 9.600 динара колико кошта испитивање преправке возила из путничког у теретно.

На путевима широм Србије могу се неретко видети и возила са англосаксонског тржишта то јест воланом на десној уместо левој страни. Разлог се, наравно, крије у пакленој цени атеста премештања волана са једне на другу страну која стаје чак 25.200 динара.

ТопПрес / Извор: Блиц