Директор „Путева Србије“ Зоран Дробњак изјавио је данас да се тражи начин да се растерети саобраћај тешких камиона Ибарском магистралом, те да постоје идеје да се можда уведе плаћање путарине на магистралним путевима.
Ибарском магистралом, каже, саобраћа доста тешких возила, уместо да, ради безбедније вожње, иду ауто-путем Дробњак истиче да, упркос саобраћају на ауто-путу „Милош Велики“, на Ибарској магистрали има возила, те да ова деоница није у великој мери растерећена, а да је била и да ће остати опасна.
„Има доста камиона који избегавају да плаћају путарину. Имамо идеју да видимо да на тим магистралним путевима, где има доста тешких возила, да почнемо да наплаћујемо путарину, како би, ради безбедности, те тешке камионе натерали да користе ауто-пут“, рекао је Дробњак за РТС.
Директор „Путева“ рекао је да су путари радили и током ванредног стања, и навео да су путари радили и за време епидемије на деоницама ка северу, југу, западу и истоку Србије.
Наводи да се тренутно раде деонице Брза Паланка-Кладово, Власотинце-Своде, обилазница око Београда, као и пут од Овчар Бање ка Ужицу.
Истиче да је завршена деоница од Батроваца до Кузмина, и да то сада изгледа „као писта у Монци“.
Најзахтевније деонице, где има доста проблема, јесу Прељина-Пожега и обилазница око Београда.
Према његовим речима, друга цев тунела „Стражевица“ биће пробијена за 15 дана.
„Имамо четири велика моста на том делу и то треба да буде завршено до краја идуће године. Највећи проблем у Србији је обилазница око Београда, јер је ту велики саобраћај“, истиче Дробњак.
Што се тиче деонице од Куле до Врбаса, Дробњак наводи да су извођачи кренули да раде и да ће завршити до новембра, а пројекат се финансира новцем Светске банке.
Најављује да ће веома захтевна деоница од Овчар Бање до Ужица бити завршена до 1. септембра, а током туристичке сезоне радови могу бити привремено прекидани, како се не би стварале гужве, каже Дробњак.
ТопПрес/ Извор: Танјуг