Shopping cart

No Widget Added

Please add some widget in Offcanvs Sidebar

TnewsTnews
  • Почетна
  • Вести
  • Потрошачи се све чешће жале на смањену грамажу производа
Вести

Потрошачи се све чешће жале на смањену грамажу производа

11

Значајно расте број притужби на смањену грамажу (тежину) производа, а потрошачи најчешће указују на смрзнуто поврће чија су се паковања смањила са пола килограма на 400 грама, саопштено је из Националне организације потрошача Србије, пишу данас Вечерње новости.

Представник Националне организације потрошача Марко Драгић рекао је да то представља злоупотребу потрошача, али да није кажњиво уколико су сви подаци о производу јасно наведени на декларацији.

“Ово је маркетиншки трик јер произвођачи рачунају на навике купаца који обично не проверавају тежину производа, не читају декларацију, већ очекују да производ има тежину на коју су навикли”, истиче Драгић.

Он је додао да се тој пракси не може стати на пут, јер је директива Европске уније од пре 10 година дала слободу произвођачима да легитимно могу да промене грамажу и запремину производа.

Помоћница министра трговине Вишња Ракић је најавила да од септембра почиње едукација ученика основних школа о заштити потрошача и да ће деца кроз практичне примере научити која су основна права потрошача.

Смањење грамаже производа назива се шринкфлација, а термин потиче од речи “схринк” што на енглеском језику значи скупљање или смањење.

ТопПрес/ Извор: ФоНет

Коментари су затворене

Читајте још

We use cookies to give you the best online experience. By agreeing you accept the use of cookies in accordance with our cookie policy.

Close Popup