Обвезници који у складу са одлуком Владе Србије привремено затварају своје малопродајне објекте не би требало да врше дефискализацију фискалних каса (брисање из регистра фискалних каса) осим уколико привремени прекид обављања делатности региструју у Агенцији за привредне регистре (АПР).

„Обвезник фискализације који је донео одлуку о привременом престанку обављања делатности због уведеног ванредног стања о томе може да обавести надлежну Пореску управу која води регистар фискализованих каса електронским путем“, саопштила је Пореска управа Србије.

Привредни субјекти би требало да, уколико је то могуће, на видном месту истакну обавештење да објекат или део објекта у складу са наведеном одлуком не ради.

Уколико обвезник фискализације, услед новонастале ванредне ситуације настави да обавља рад од куће, фискалну касу може да премести на место где обавља активност односно делатност, али је неопходно да пре него што почне да ради од куће о томе електронским путем обавести надлежну Пореску управу која води регистар фискализованих каса.

Обавештења о привременом прекиду рада и/или раду од куће обвезници могу послати електронском поштом надлежној филијали Пореске управе у којој је седиште пореског обвезника.

Списак електронских адреса за пријем обавештења, налази се на сајту Пореске управе, на линку: https://bit.ly/3bowKfn.

Порезници напомињу да у периоду прекида рада обвезници нису у обавези да креирају дневне извештаје.

ТопПрес/ Извор: Танјуг