foto-thinkstockfoto-thinkstock

Од 1. октобра сва привредна друштва у Србији морају у Агенцији за привредне регистре регистровати адресу за пријем електронске поште. Ту обавезу прописује недавно усвојени Закон о изменама и допунама Закона о привредним друштвима.

Регистрација имејл адресе је и до сада била могућа, али ће од 1. октобра то бити законска обавеза, коју ће привредни субјекти моћи да испуне у АПР-у без плаћања накнаде. Већ регистрована привредна друштва, предузетници, представништва и огранци страних привредних друштава који немају пријављену адресу за пријем електронске поште дужни су да је региструју у року од године почевши од 1. октобра ове године.

По објашњењу из АПР-а, разлог за увођење те обавезе је почетак електронске регистрације оснивања привредних друштава, који је планиран за 1. октобар 2018. године. На регистровану адресу за пријем електронске поште АПР ће слати решење о регистрацији у облику електронског документа, с електронским потписом регистратора и временским жигом, а државни органи, банке и остала правна лица мораће да прихвате такав облик документа.

АПР наглашава да у почетку неће све правне форме моћи да се електронски региструју већ ће то прво бити омогућено оснивачима једночланих друштава с ограниченом одговорношћу. Када заживи тај пилот-пројекат с е-пријавом за једночлана д. о. о., врло брзо ће регистрација „из фотеље” бити омогућена и за остале компликованије правне форме, за које је потребан већи број докумената, преноси Дневник.

ТопПрес/ Извор: Дневник