Управа за трезор од данас уводи нову услугу, систем за управљање редовима чекања посредством редомата и QR код читача који ће смањити гужве на шалтерима, саопштило је Министарство финансија.
Увођењем новог система постиже се високотехнолошка организација пословања која смањује гужву и за клијенте и за службенике.
Скенирањем QR кода који се налази на улазу у филијалу, корисник у претраживачу свог мобилног телефона добија мени са услугама које су му на располагању.
Одабиром одређене услуге, клијент добија информацију о свом редном броју, броју људи који чекају испред њега, на којим шалтерима ће бити услужен као и обавештење када је његов број на реду.
Управа за трезор је прва увела систем за онлајн праћење редова уз помоћ QR код читача што грађанима омогућава да сами одаберу да ли ће свој ред сачекати у сали или ће за то време обављати неке друге обавезе ван сале.
Овакав систем омогућава и контролисан број присутних људи у шалтер салама чиме се поштују препоруке Кризног штаба о дозвољеном броју људи у затвореним просторијама и поштовању физичке дистанце услед пандемије коронавируса.
Нови систем је већ успостављен у три филијале у Београду (Стари Град, Нови Београд, Палилула) док се до краја године очекује ширење система на још осам филијала у Новом Саду, Панчеву, Врању, Лесковцу, Нишу, Новом Пазару, Вождовцу и Чукарици са циљем да у наредном периоду све филијале буду опремљене модерним системом управљања редовима.
Као и до сада, Управа за трезор наставља са имплементацијом иновативних решења у свом раду са циљем побољшања и унапређења квалитета услуга које пружа, наведено је у саопштењу.
ToпПрес/ Извор: Танјуг